•   040-23 23 49

  •   info@clientsolutions.se

  •   St. Nyg. 31, Malmö

  • Avtal

    Som oberoende marknadsaktör har Client Solutions fantastiska möjligheter att ordna bästa möjliga avtal. Låt oss guida dig!

    Med vår gedigna kunskap hjälper dig att se över företagets avtal, så att ni får bättre priser och större kontroll. 

Allra förmånligast blir det förstås om ditt företag anlitar oss för både telefoni-, och bredbandstjänster och eventuell växel.

    Hör av dig, så ska vi se vad vi kan göra!

    Produktservice & Garanti

    Går din telefon, surfplatta eller dator sönder ska du kontakta oss direkt. Vi hjälper dig hela vägen. Vi lämnar 1 års funktionsgaranti och 2 års reklamationsgaranti.

    Kontaka oss, vi upprättar en fraktsedel och skickar produkten till vår partner Delta Service i Arlöv.

    Kontaka oss, vi upprätter en fraktsedel och skickar till vår partner Delta Service

  • Felanmälan

    Hör av dig så hjälper vi dig. Hela vägen. Vad det än gäller. Client Solutions ska vara din naturliga förstahandskontakt vid problem rörande alla tjänster och produkter som du beställt genom oss. Långa telefonköer och opersonlig kundtjänst är för oss okända begrepp, och du ska inte behöva redogöra för ditt problem mer än en gång.

    Eventuell felanmälan till Telia eller annan part skickar vi härifrån för din räkning, snabbt och effektivt. Och vi ger oss inte förrän ditt problem är löst.

    Felsöka & utforska

    Vill du felsöka ett problem på egen hand, eller bara läsa mer om funktioner eller andra möjligheter med din utrustning? Då kan du med fördel gå in på Telias supportsida. Där finns massor av guider som är enkla att följa.

    Tveka inte att kontakta oss om du inte hittar vad du söker! Kom ihåg: vi är här för att hjälpa.

  • Vanliga frågor och svar

    Hur är täckningen där jag befinner mig?

    Se Telias täckningskarta.

    Varifrån skickas min faktura?

    Alla fakturor kommer från Telia.

    När kan jag förlänga mitt nuvarande abonnemang?

    Du har alltid möjlighet att förlänga dina nuvarande abonnemang 3 månader innan avtalstiden går ut.

    Hur lång uppsägningstid har jag?

    9 eller 30 dagar, beroende på ditt företags ramavtal, efter att avtalstiden har löpt ut.

    Vad innebär frisurf?

    Att du kan fortsätta surfa med ditt abonnemang även efter att du utnyttjat hela den månatliga datamängden – om än med kraftigt reducerad bandbredd (hastighet).

    Kan ni på Client Solutions hjälpa mig med alla Telia-abonnemang som jag har?

    Absolut! Vi hjälper gärna till med allt kring ditt företags kommunikationslösningar.

    Hur lång leveranstid kan jag förvänta mig?

    Mellan fem och sju arbetsdagar.

    Kan man besöka er på Client Solutions?

    Det går utmärkt att besöka oss på våra kontor, vi finns i Malmö och Linköping. Adresser hittar du under Kontakt.

    Hur ofta ska jag byta SIM-kort?

    Koppartrådarna i kortet slits med tiden, vilket kan ge sämre täckning. Därför rekommenderar vi att du byter/förnyar SIM-kort vartannat år.

  • Fortfarande osäker?

    Fråga vår support